Saturday 9 June 2012

Dealer dikehendaki

Adakah anda ingin menambah pendapatan dengan produk paling top masa kini?
Tahniah anda telah menjumpai blog saya ini..untuk makluman anda semua potensi menjana kekayaan dalam bidang jualan tablet ini sangat mengagumkan..kini saya ingin berkongsi dengan anda semua rezeki yang Allah S.W.T anugerahkan kepada saya dengan anda semua..Ini bukan skim cepat kaya,mlm atau sebagainya tetapi anda harus berusaha untuk mendapatkanya..

Setelah menceburi bidang ini barulah saya mengetahu mengapa orang CINA sukakan perniagaan elektronik seperti tablet,phone,komputer dan sebagainya kerana pendapatan amat lumayan..

Bagaimana saya boleh membantu anda????

Setelah anda membuat belian melebihi RM500 anda sebenarnya telah layak menjadi Dealer saya..untuk mengetahui berapakah harga dealer yang saya tawarkan silalah hubungi saya..(no sms)...

Gambaran keutungan anda...
 contoh:

harga dealer RM210 
harga jualan semasa RM 280
anda untung : RM 70
Jika anda dapat jual minimun seminggu:
10 Biji x RM 70 : 700
sebulan???? : 700 x 4 : RM 2800

itu kalau seminggu hanya 10 Biji tetapi jika anda menggunakan manfaat facebook sudahtentu jualan anda melebihi 10 biji seminggu

CONTOH:

30 bji x RM 70 : 2100
sebulan : 2100 x 4 : RM 8400 

wowwwwwwwwwwww mengancam tu..hehe

bersamalah kita bangunkan bangsa melayu kita..jangan kita dijajah di negara kita sendiri

maklumat lanjut call : 0179716413 (cikgu man)



0 comments:

Post a Comment

Pahang IT corner © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute